مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 00:122022-05-07ورزشي

گفت وگو با مربی ایرانی تکواندو لبنان| عبداللهی : می خواهم روزی مثل مهماندوست شوم


مربی ایرانی تیم ملی تکواندو لبنان می گوید: تمام تلاشم را می کنم تا روزی مثل رضا مهماندوست مربی تیم های بزرگ دنیا شوم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرزاد عبداللهی متولد پنجم آبان ماه سال 1369 در شهر میانه است و تکواندو را از سال 1379 در شهر میانه و در باشگاه مسعود قدیمی زیر نظر فلاحی راد آغاز کرد.

او سال ها تکواندو کار وزن ششم تیم ملی ایران بود و در دوران طلایی تکواندو ایران که هدایت تیم ملی برعهده رضا مهماندوست بود، مدال طلای مسابقات جهانی گوانگژو در سال 2011 و برنز مسابقات جهانی را در سال 2010 به دست آورد.

وی علاوه بر کسب مدال طلای قهرمانی جهان، طلا، نقره و برنز جام جهانی، 2 طلا و یک نقره بازی های آسیایی، برنز بازی های آسیایی، طلای غرب آسیا، برنز دانشجویان جهان و 2 طلای جام باشگاه های آسیا را در کارنامه افتخارات خود دارد.

عبداللهی ابتدا برای همکاری با یک تیم باشگاهی تکواندو راهی کشور لبنان شده بود، اما عملکرد وی مورد توجه مسئولان فدراسیون لبنان قرار گرفت تا کار خود را با تیم ملی لبنان ادامه دهد.

عبدالهی علاوه بر هدایت یک تکواندوکار این کشور که شرایط حضور در رقابت های گرندپری را دارد، در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی لبنان را هدایت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با مربی ایرانی تکواندو لبنان| عبداللهی : می خواهم روزی مثل مهماندوست شوم

گفت وگو با مربی ایرانی تکواندو لبنان| عبداللهی : می خواهم روزی مثل مهماندوست شوم